Návrh komunikační kampaně společnosti AMMANN s cílem zvýšit povědomí značky – Tomáš Rygl
Tomáš Rygl
Bachelor's thesis
Návrh komunikační kampaně společnosti AMMANN s cílem zvýšit povědomí značky
Anotácia:
Bakalářská práce na téma „Návrh komunikační strategie společnosti Ammann s cílem zvýšit povědomí značky“ se zabývá analýzou současného stavu marketingové komunikace společnosti Ammann se zaměřením na technologii ACE (Ammann Compaction Expert), její stěžejní částí je pak návrh opatření marketingové komunikace této společnosti na základě provedené analýzy. Tento návrh má přispět k zobrazení veškerých …viacAbstract:
Bachelor thesis “Proposal of AMMANN company communication campaign with the aim to increase brand awareness” analyzes the current state of marketing communications of the Ammann company focusing on ACE (Ammann Compaction Expert) technology. Its pivotal part is the proposal of measures of marketing communication of this company based on the conducted analysis.This proposal should contribute to any potential …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2012
Identifikátor:
http://theses.cz/id/phxi5e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RYGL, Tomáš. \textit{Návrh komunikační kampaně společnosti AMMANN s cílem zvýšit povědomí značky}. Online. Bakalárska práca. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/phxi5e/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Názov
Vložil
Vložené
Práva