Marketingová komunikace vzdělávacích kurzů – Markéta Matoušková
Markéta Matoušková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vzdělávacích kurzů
Marketing communication of educational courses
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vzdělávacích kurzů. Popisuje, jaké analýzy, metody a postupy jsou potřeba k vytvoření vhodné a účinné marketingové komunikace se zákazníky.Teoretická část bakalářské práce vysvětluje analýzu marketingového mixu služeb, SWOT analýzu a analýzu konkurence. Následuje rozbor postupu při tvorbě komunikační kampaně, jaké části obsahuje preprodukce a …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on marketing communication of educational courses. It describes what analyses, methods and procedures are needed to create appropriate and effective communication with customers.The theoretical part of the bachelor thesis contains an analysis of the marketing mix of services, SWOT analysis and competition analysis. The following is an analysis of the process of creating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80154
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedoucí: Petra Bedřichová
- Oponent: Barbora Rešovská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80154
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová