Marketingová komunikace vzdělávacích kurzů – Markéta Matoušková
Markéta Matoušková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vzdělávacích kurzů
Marketing communication of educational courses
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vzdělávacích kurzů. Popisuje, jaké analýzy, metody a postupy jsou potřeba k vytvoření vhodné a účinné marketingové komunikace se zákazníky.Teoretická část bakalářské práce vysvětluje analýzu marketingového mixu služeb, SWOT analýzu a analýzu konkurence. Následuje rozbor postupu při tvorbě komunikační kampaně, jaké části obsahuje preprodukce a …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on marketing communication of educational courses. It describes what analyses, methods and procedures are needed to create appropriate and effective communication with customers.The theoretical part of the bachelor thesis contains an analysis of the marketing mix of services, SWOT analysis and competition analysis. The following is an analysis of the process of creating …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80154
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2020
- Supervisor: Petra Bedřichová
- Reader: Barbora Rešovská
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80154
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová