Bc. Jiří Mašek
Diplomová práce
Řízení obchodu v MSP
Business Management in SME
Anotace:
Diplomová práce se zabývá řízením obchodu v konkrétní stavební společnosti. Úvodní teoretická část je zaměřena na obecné principy řízení obchodu v malých a středních firmách a s tím úzce související , nebo pod řízení obchodu spadající činnosti, jako je marketing, controlling, forecasty a podobně. Dále teoretická část definuje opakující se chyby při řízení obchodu a obecná řešení, jež vedou ke zvýšení …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the business management in concrete construction company. The theoretical part is focused on general principles of business management in small and medium-sized companies and is closely related to, or under the control of trade covered activities such as marketing, controlling, forecasting and so on. Further theoretical part defines recurring errors in business management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uyf8v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2016
- Vedoucí: JUDr. Josef Novák
- Oponent: Ing. Patricia Jakešová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Controlling jako nástroj vyhodnocení strategií podniku s důrazem na finanční zdraví
Lucie Ságnerová -
Content marketing strategy in business
Karina Mysina -
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
Customer Management in the Energy Company
Shijing Zhang -
A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje
Veronika Tomková -
Program nástupnictví ve firmách z oboru FMCG, zavedení programu Management sales trainee ve společnosti Coca-Cola HBC, ČR
Václav Toušek -
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova