Komunikační strategie Rodinného centra Kolečko, střediska Charity Frýdek - Místek – Radana Terezie Hlisnikovská
Radana Terezie Hlisnikovská
Bakalářská práce
Komunikační strategie Rodinného centra Kolečko, střediska Charity Frýdek - Místek
The Communication Strategy of the Family Centre Kolečko, Charity of Frýdek - Místek
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je věnována neziskovému sektoru. Neziskový sektor je zde definován, je popsán jeho význam a jsou představeny základní právní formy neziskových organizací v České republice. Ve druhé kapitole je popsán význam komunikace pro neziskovou organizaci s přihlédnutím ke specifikům Charity jakožto církevní organizace a jsou popsány jednotlivé kroky …víceAbstract:
The Bachelor thesis is divided into three parts. The first chapter focuses on the non-profit sector, its definition and significance are described and the basic legal forms of non-profit organisations in the Czech republic are introduced. In the second chapter I have described the significance of communication for a non-profit organisation with respect to the specifics of Charity as a church organisation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2010
- Vedoucí: Dita Palaščáková
- Oponent: Ester Danihelková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLISNIKOVSKÁ, Radana Terezie. \textit{Komunikační strategie Rodinného centra Kolečko, střediska Charity Frýdek - Místek}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Cyrilometodějská teologická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/piwa4n/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Cyrilometodějská teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Charitativní a sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Komunikační strategie vybrané instituce
Daniela Brkičová
Název
Vložil
Vloženo
Práva