Význam volnočasových aktivit u žáků se souběžným postižením více vadami – Bc. Dagmar Žáčková
Bc. Dagmar Žáčková
Master's thesis
Význam volnočasových aktivit u žáků se souběžným postižením více vadami
The importace of leisure activities for children with disabilities more concurrent disorders
Abstract:
Žáčková Dagmar, Význam volnočasových aktivit u žáků se souběžným postižením více vadami. Brno, MU 2012, s. 96 Diplomová práce „Význam volnočasových aktivit u žáků se souběžným postižením více vadami“ je zaměřena na analýzu využití volného času žáků se souběžným postižením.Abstract:
Žáčková Dagmar, Importance of free-time activities of pupils with more coincidental handicaps and impediments. Brno, MU 2012, p. 96 The thesis "The importance of leisure activities for pupils with multiple disabilities" is focused on the analysis of leisure time of students with disabilities parallel.Keywords
zdravotní postižení souběžné postižení více vadami Základní škola speciální profesní uplatnění žáků se souběžným postižením sociální služby volný čas hra u dítěte se zdravotním postižením volnočasové aktivity disability combination of several disorders special school professional life of students with parallel disabilities social services leisure play with a child with disabilities leisure activities
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/x1aoz/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 5. 2012
- Supervisor: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
QUALITY OF PROFESSIONAL LIFE OF WOMEN WORKING IN INDIA’S IT SECTOR
Dolly Tapankumar Saha -
Profesní příprava a uplatnění žáků se specifickými poruchami učení
Marcela Bezoušková -
Využití prvků ergoterapie ve speciálně pedagogické praxi u žáka se souběžným postižením více vadami
Iveta Prchalová -
Možnosti dalšího uplatnění u osob se souběžným postižením více vadami po ukončení povinné školní docházky
Iveta Pirklová -
Výuka anglického jazyka u žáků se souběžným sluchovým a mentálním postižením na ZŠ pro sluchově postižené
Žaneta Petraturová -
Jemná motorika a grafomotorika u žáka se souběžným postižením více vadami v edukačním procesu
Marcela Šedivá -
Volný čas žáků se souběžným postižením více vadami v Prostějově
Marta Hubáčková -
Možnosti uplatnění na pracovním trhu u osob se souběžným postižením více vadami po ukončení vzdělávání na základní škole speciální
Dana Kousalová