Značka a její vliv na kupní chování zákazníků – Zuzana VIDOVÁ
Zuzana VIDOVÁ
Diplomová práce
Značka a její vliv na kupní chování zákazníků
Brand and its impact on the purchasing behavior of customers
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu vlivu značky na kupní chování zákazníků. Výsledky jsou vyhodnocovány na základě dotazníkového šetření prováděného na Ústecku. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy značka, hodnota značky, různé druhy interpretací značky, tvorba značky, kupní chování zákazníků a kupní rozhodovací proces zákazníků. V praktické části …víceAbstract:
This thesis is focused on analyzing the impact of brand on buying behavior of customers. The results are evaluated on the basis of a questionnaire survey conducted in Usti region. This thesis is divided into two parts. In the theoretical part are characterized by the brand, brand value, various interpretations of brand, creating brand, purchasing behavior of customers and customer purchase decision …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Štěpánka Ryšánková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VIDOVÁ, Zuzana. Značka a její vliv na kupní chování zákazníků. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím