Zuzana VIDOVÁ

Diplomová práce

Značka a její vliv na kupní chování zákazníků

Brand and its impact on the purchasing behavior of customers
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu vlivu značky na kupní chování zákazníků. Výsledky jsou vyhodnocovány na základě dotazníkového šetření prováděného na Ústecku. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy značka, hodnota značky, různé druhy interpretací značky, tvorba značky, kupní chování zákazníků a kupní rozhodovací proces zákazníků. V praktické části …více
Abstract:
This thesis is focused on analyzing the impact of brand on buying behavior of customers. The results are evaluated on the basis of a questionnaire survey conducted in Usti region. This thesis is divided into two parts. In the theoretical part are characterized by the brand, brand value, various interpretations of brand, creating brand, purchasing behavior of customers and customer purchase decision …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Štěpánka Ryšánková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VIDOVÁ, Zuzana. Značka a její vliv na kupní chování zákazníků. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická