Dominika Hánová

Master's thesis

Analýza marketingové komunikace společnosti Vodafone

Marketing communication strategy analysis of Vodafone
Anotácia:
Tématem diplomové práce je marketingová komunikace společnosti Vodafone, která v posledních 2 letech prochází výraznými změnami. Práce se zaměřuje na situační a SWOT analýzu společnosti Vodafone, které doplňují výsledky kvantitativního výzkumu. Práce také analyzuje současnou marketingovou komunikaci ve vybraných oblastech na navrhuje strategické kroky marketingové komunikace. Cílem diplomové práce …viac
Abstract:
The topic of the diploma thesis is the marketing communication of Vodafone company, which has gone thru significant changes in the last 2 years. The work focuses on the situational and SWOT analysis of Vodafone, which complement the results of quantitative research. The work also analyzes the current marketing communication in selected areas and suggests strategic steps in marketing communication. …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
  • Vedúci: Oldřich Vávra
  • Oponent: Dušan Cút

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80547