Demokratizace výbav modelu Škoda Octavia mezi generacemi – Nikola Vedralová
Nikola Vedralová
Bachelor's thesis
Demokratizace výbav modelu Škoda Octavia mezi generacemi
Democratization of Skoda Octavia equipment between generations
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou demokratizace výbav modelu ŠKODA Octavia mezi jednotlivými generacemi. Hlavním důvodem zvolení tohoto tématu byla možnost nahlédnout do této problematiky díky absolvování povinné stáže na oddělení cen a její následné zpracování v této bakalářské práci. Cílem práce je zhodnotit, jak se nové vozy stávají dostupnějšími pro velké množství a diverzitu lidí a interpretovat …moreAbstract:
The bachelor thesis follows up the analysis of democratization of ŠKODA Octavia equipment between generations. The main reason for choosing this topic was the oppurtunity to look into this issue thanks to completing a mandatory internship at the Department of Pricing Strategy and its subsequent processing in this bachelor’s thesis. The aim of this work is to evaluate how new cars become more accessible …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2022
- Supervisor: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Reader: Emil Velinov, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Analýza prodejů vozů Škoda Octavia v České republice z pohledu zavádění nových modelových výbav
Václav Doležal -
Der Deutsch-Tschechische interkulturelle Austausch bei SKODA AUTO
Monika TONCAROVÁ -
Analýza vnějšího okolí firmy Auto Skoda
Eliška Dytrychová -
Product Compliance Management System awareness among all employees of Skoda Auto a.s. - a study in efficiency and utility
Kristýna Bydžovská -
Strategic Analysis of SKODA AUTO JSC
Marzhan Tussova -
Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017
Artur Kornienko -
Market Entry Strategy of Skoda-Auto into the United States
Filip Procházka -
Identification of best practices for customer satisfaction at Skoda Auto, a.s.
Peter Gomboš
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights