Komunikační plán firmy TECHNOMETAL s. r. o. – Renáta Smilková
Renáta Smilková
Bakalářská práce
Komunikační plán firmy TECHNOMETAL s. r. o.
Communication Plan for the Company TECHNOMETAL, Ltd
Anotace:
Bakalářská práce bude zaměřená na komunikační plán firmy TECHNOMETAL, s. r. o. Práce se dělí na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je zpracovaná dle dostupných literárních zdrojů vhodných k danému tématu, která je následně aplikovaná v části praktické, zahrnující kromě komunikačního mixu také analýzy PEST a SWOT. Dále práce obsahuje shrnutí současného komunikačního …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on the company's communication plan TECHNOMETAL Ltd. The thesis is divided into two parts, a theoretical and practical part. The theoretical part is processed according to the available sources appropriate to the topic, which is then applied in a practical including, except communication mix, also PEST and SWOT analysis. The thesis also includes a summary of current communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2015
Zveřejnit od: 21. 8. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Smilková, Renáta. Komunikační plán firmy TECHNOMETAL s. r. o.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.8.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 8. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková