Srovnání marketingové komunikace na socilních sítích obchodních řetězců – Jarmila Šindelářová
Jarmila Šindelářová
Master's thesis
Srovnání marketingové komunikace na socilních sítích obchodních řetězců
Comparison of Social Network Marketing Communication of Chain Stores
Anotácia:
Předložená diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci na sociálních sítích maloobchodních řetězců. Jejím cílem je analyzovat marketingovou komunikaci určených maloobchodů. Výsledkem provedených analýz jsou získaná doporučení, která mohou vést ke zlepšení budoucí komunikace maloobchodu na sociálních sítích. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací, internetovým …viacAbstract:
Diploma thesis deals with social network marketing communication of chain stores. The aim of the thesis is analysing marketing communication of the selected chain stores. Results of the performed analyses are reclaimed recommendations. These recommendations can be used as improvement of future communication on chain store’s social media. Theoretical part of the thesis is to pursue marketing communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠINDELÁŘOVÁ, Jarmila. \textit{Srovnání marketingové komunikace na socilních sítích obchodních řetězců}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/pkifx4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingové aktivity realitní kanceláře orientované na zahraniční klientelu - případová studie (s důrazem na marketingový komunikační mix)
Josef Brandejs -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Komunikační mix prodejny na lokálním trhu
Hana Potěšilová -
Komunikační mix firmy vstupující na zahraniční trh
Markéta Dlouhá -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix
Soňa Danihelová
Názov
Vložil
Vložené
Práva