Analýza procesu vyzvednutí internetové objednávky v prodejně DATART – Marek Hujo
Marek Hujo
Bachelor's thesis
Analýza procesu vyzvednutí internetové objednávky v prodejně DATART
Analysis of prepared advertising materials using an eye tracker
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou připravovaných reklamních materiálů pomocí oční kamery, konkrétně reklamního letáku značky DATART. První část práce objasňuje přímý marketing a jeho nástroje, představuje metodu eye trackingového šetření a popisuje nejčastější možnosti jeho využítí v marketingové sféře, ale i mimo ni. Práce dále představuje možnosti výstupů, typy očních kamer a metody měření …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of DATART's forthcoming advertising materials, specifically - advertising leaflet. Data used for the analysis were collected using eye-tracking technology. The first part of the bachelor thesis introduces the terms direct marketing and its tools; it also defines the method of eye-tracking and describes the most common methods of its use within and outside …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HUJO, Marek. \textit{Analýza procesu vyzvednutí internetové objednávky v prodejně DATART}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/pl2hww/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hujo, Marek. Analýza procesu vyzvednutí internetové objednávky v prodejně DATART. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Argumentační a strukturní analýza reklamních tiskovin francouzských a českých cestovních agentur
Petra HŮLOVÁ -
Korporátní publikační systém se zaměřením na správu, výrobu a distribuci reklamních tiskovin
Vojtěch Pešl -
Manipulativnost reklamních tiskovin
Pavel Hons -
Jazyk propagačních tiskovin
Michaela MONDEKOVÁ -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova