Využití marketingových nástrojů při tvorbě image fotbalových klubů – Peter Weis
Peter Weis
Diplomová práce
Využití marketingových nástrojů při tvorbě image fotbalových klubů
The Application of Marketing Tools for Building Image of Football Clubs
Anotace:
Hlavným cieľom mojej diplomovej práce bolo využitie marketingových nástrojov pri tvorbe image futbalových klubov a následná formulácia mojich doporučení pre zlepšenie súčasnej situácie. Práca je rozdelená do siedmych samostatných častí a obsahuje aj prílohy.V úvode práce sa nachádza charakteristika spoločnosti Jewelz, v ktorej v súčasnosti pracujem a predmetom jej činnosti je práve športový marketing …víceAbstract:
The main objective of my Diploma was the use of marketing tools to create image of football clubs and the subsequent formulation of my recommendations for improving current situation. The work is divided into seven separate sections and includes attachments.In the introduction there are characteristics of Jewelz company in which I currently work and subjects of its activities are the sports marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/79592
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Roman Kozel
- Oponent: Gabriela Gleichová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Advantages and limitations of projective techniques and other qualitative research approaches in qualitative research
Ermela Likaj -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Využití principů business intelligence v dotazníkových šetřeních
Václav Hanuš -
Vplyv životosprávy na výkon profesionálneho športovca (súbor interview pre webový portál basket.sk)
Marta Páleníková -
Analýza firemní identity a image spol. České dráhy, a. s
Ondřej Nauč -
Rozbor image vybrané firmy/značky
David Passler