Ilona RITSCHELOVÁ

Bachelor's thesis

Marketing jako nástroj rozvoje cestovního ruchu obce Tisá

Marketing as a tourism-developement tool in the Tisa village
Abstract:
Bakalářská práce na téma "Marketing jako nástroj rozvoje cestovního ruchu v obci Tisá" se zabývá problematikou marketingu ve veřejné správě a cestovním ruchem. Rozvoj cestovního ruchu je stále více diskutovaným tématem a je mu věnována velká pozornost. Tato práce je zaměřena na popis marketingu ve veřejné správě, na jeho využití ve veřejné správě a na marketing v cestovním ruchu. Cestovní ruch může …more
Abstract:
"Marketing as an instrument for tourism development in Tisá" deals with marketing public administration and tourism. Tourism is an increasingly discussed topic with a great deal of attention. It focuses on the description of marketing, its public administration, and its use in tourism. Tourist industry may influence town and city development. The Czech Republic has suitable conditions for such development …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 2. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petra Olšová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

RITSCHELOVÁ, Ilona. Marketing jako nástroj rozvoje cestovního ruchu obce Tisá. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická