Inkluzivní rozměr základního vzdělávání etnicky romských žáků z prostředí sociální exkluze – Veronika POLESOVÁ
Veronika POLESOVÁ
Diplomová práce
Inkluzivní rozměr základního vzdělávání etnicky romských žáků z prostředí sociální exkluze
Inclusive dimensions of primary school education of Roma pupils from sociality excluded locations
Anotace:
Diplomová práce se zabývá inkluzivním rozměrem základního vzdělávání etnicky romských žáků z prostředí sociální exkluze. Aktuálnost tématu ukazují současné vzdělávací strategie, které jsou založeny na inkluzivním přístupu k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Mezi tyto žáky řadíme i výše uvedenou skupinu romských žáků. Cílem práce je analyzovat rozměr inkluze v primárním vzdělávání. Rozměrem …víceAbstract:
This thesis deals with the inclusive dimension of basic education of ethnically Romany pupils from the social exclusion environment. The contemporary strategies are based on the inclusive approach to all pupils with special educational needs and they show the up-to-dateness of this topic. The Romany pupils are also classified as those with special educational needs.The aim of the thesis is to analyze …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLESOVÁ, Veronika. Inkluzivní rozměr základního vzdělávání etnicky romských žáků z prostředí sociální exkluze. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ