Inkluzivní rozměr základního vzdělávání etnicky romských žáků z prostředí sociální exkluze – Veronika POLESOVÁ
Veronika POLESOVÁ
Master's thesis
Inkluzivní rozměr základního vzdělávání etnicky romských žáků z prostředí sociální exkluze
Inclusive dimensions of primary school education of Roma pupils from sociality excluded locations
Abstract:
Diplomová práce se zabývá inkluzivním rozměrem základního vzdělávání etnicky romských žáků z prostředí sociální exkluze. Aktuálnost tématu ukazují současné vzdělávací strategie, které jsou založeny na inkluzivním přístupu k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Mezi tyto žáky řadíme i výše uvedenou skupinu romských žáků. Cílem práce je analyzovat rozměr inkluze v primárním vzdělávání. Rozměrem …moreAbstract:
This thesis deals with the inclusive dimension of basic education of ethnically Romany pupils from the social exclusion environment. The contemporary strategies are based on the inclusive approach to all pupils with special educational needs and they show the up-to-dateness of this topic. The Romany pupils are also classified as those with special educational needs.The aim of the thesis is to analyze …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLESOVÁ, Veronika. \textit{Inkluzivní rozměr základního vzdělávání etnicky romských žáků z prostředí sociální exkluze}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2018. Available from: https://theses.cz/id/pmj5vs/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
POLESOVÁ, Veronika. Inkluzivní rozměr základního vzdělávání etnicky romských žáků z prostředí sociální exkluze. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA