Public Relations jako možný prostředek k manipulace s veřejným míněním – Bc. Petr Šťastný
Bc. Petr Šťastný
Diplomová práce
Public Relations jako možný prostředek k manipulace s veřejným míněním
Public Relations as a possible means to manipulate public opinion
Anotace:
Diplomová práce analyzuje možná rizika plynoucí z rostoucí moci nadnárodních společností. Text nastiňuje původ této moci a její využití při aplikaci nástrojů marketingové komunikace. Zvláštní pozornost je pak věnována jednomu z nich - public relations. Jedná se především o kritický pohled na danou problematiku, který je rozšířen o případovou studii zneužití moci a public relations ze strany vybrané …víceAbstract:
This diploma thesis analyzes the probable risks ensuing from increasing power of the multinational companies. The text outlines the origin of this power and its usage within the application of the marketing communication instruments. A special focus is driven on one of the powers, i.e., public relations. The critical view of the assigned issue prevails. The view is further developed in additional study …víceKlíčová slova
Ekonomická transformace nadnárodní společnosti rizika zneužití moci nástroje marketingové komunikace public relation manipulace veřejné mínění. Economic transformation multinational companies risk abuse of power tools of marketing communications public relations manipulation public opinion.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sbnsr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
K současným nejvýznamnějším okolnostem formujícím veřejné mínění
Vít Kopáček -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products
Marie Žatková -
The Marketing Communications of ŠKODA AUTO a.s.
Pavlína Rýparová -
The Marketing Communications of the PSG Zlín Ice-hockey Club
Lukáš Konvičný -
The Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of POLÁK WINERY, s.r.o.
Mário Polák