Individualizace vztahů v Marketingu – Bc. Lucie Drábová
Bc. Lucie Drábová
Master's thesis
Individualizace vztahů v Marketingu
Individualization of relationships in marketing
Anotácia:
Abstrakt Hlavním cílem diplomové práce bylo objasnění základních marketingových pojmů, následný marketingový CRM výzkum dvou firem a jeho opětovné vyhodnocení. Důvodem pro volbu tohoto tématu byl především osobní zájem získat nové informace k dané problematice, jako je například management vztahů se zákazníky. V první části diplomové práce jsem se zabývala základními pojmy jako jsou například, management …viacAbstract:
Abstract The main objective of this thesis was to clarify the basic concepts of marketing, CRM subsequent marketing research firms, and two of his re-evaluation. The reason for choosing this topic was particularly interested in personal gain new information on the matter, such as customer relationship management. In the first part of the thesis I focused on basic concepts such as, customer relationship …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wqalp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
- Vedúci: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Ing. Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Nadezhda Axyonova -
Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Liubov Vasilieva -
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala