Preference a používání předplacených streamovacích služeb v České republice – Radka Zachová
Radka Zachová
Bakalářská práce
Preference a používání předplacených streamovacích služeb v České republice
Preferences and usage of subscription streaming services in the Czech Republic
Anotace:
Zachová, R. Preference a používání předplacených streamovacích služeb v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zaměřuje na oblast předplacených video streamovacích služeb (SVOD). Jejím hlavním cílem je zjistit, jaké platformy spotřebitelé preferují a zhodnotit používání předplacených video streamovacích služeb v České republice. Literární přehled …víceAbstract:
Zachová, R. Preferences and usage of subscription streaming services in the Czech Republic. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2024. The bachelor's thesis focuses on the area of subscription video streaming services (SVOD). Its main goal is to find out which platforms consumers prefer and evaluate the usage of subscription video streaming services in the Czech Republic. The literature review …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Jakub Šácha, Ph.D.
- Oponent: Václav Adamec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová