PROFESNÍ PŘÍBĚH UČITELKY ZÁKLADNÍ ŠKOLY – Nikola Tomanová
Nikola Tomanová
Diplomová práce
PROFESNÍ PŘÍBĚH UČITELKY ZÁKLADNÍ ŠKOLY
Professional journey of a primary school ´s teachers
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá profesními příběhy dvou učitelek a jedné ředitelky základní školy z hlediska jejich sebepojetí. V rámci jedinečné příležitosti je na profesní příběh učitelek a ředitelky nahlíženo v kombinaci s jejich profesním a ředitelským portfoliem, které si obě učitelky a ředitelka vedou již několik let. Primární záměr této diplomové práce spočívá v identifikaci profesního sebepojetí …víceAbstract:
This diploma thesis deals with professional stories of two teachers and one primary school headmaster in terms of their self-concept. On the occasion of unique opportunity, the professional stories of the teachers and the primary school headmaster are viewed in combination of their professional and directorial portfolios that they have been recording for several years. The primary goal of this diploma …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tomanová, Nikola. PROFESNÍ PŘÍBĚH UČITELKY ZÁKLADNÍ ŠKOLY. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Klima ve třídě malotřídní základní školy a úplné základní školy z pohledu žáků a učitelů
Hana Palečková -
Grafomotorická připravenost dětí při vstupu do základní školy z pohledu učitelek mateřské školy a učitelů základní školy.
Lenka KYSILKOVÁ -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Problémy s výslovností v ruském jazyce u žáků základní školy (na příkladu Základní školy Letovice)
Michaela Boháčová -
Bezpečnostní audit školy - analýza bezpečnosti vybrané základní školy
Adéla Kapounová -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Profesní portfolio začínajícího učitele chemie se zaměřením na učivo 9. ročníku ZŠ.
Kateřina Kratochvílová