Nikola Tomanová
Master's thesis
PROFESNÍ PŘÍBĚH UČITELKY ZÁKLADNÍ ŠKOLY
Professional journey of a primary school ´s teachers
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá profesními příběhy dvou učitelek a jedné ředitelky základní školy z hlediska jejich sebepojetí. V rámci jedinečné příležitosti je na profesní příběh učitelek a ředitelky nahlíženo v kombinaci s jejich profesním a ředitelským portfoliem, které si obě učitelky a ředitelka vedou již několik let. Primární záměr této diplomové práce spočívá v identifikaci profesního sebepojetí …moreAbstract:
This diploma thesis deals with professional stories of two teachers and one primary school headmaster in terms of their self-concept. On the occasion of unique opportunity, the professional stories of the teachers and the primary school headmaster are viewed in combination of their professional and directorial portfolios that they have been recording for several years. The primary goal of this diploma …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tomanová, Nikola. PROFESNÍ PŘÍBĚH UČITELKY ZÁKLADNÍ ŠKOLY. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Klima ve třídě malotřídní základní školy a úplné základní školy z pohledu žáků a učitelů
Hana Palečková -
Grafomotorická připravenost dětí při vstupu do základní školy z pohledu učitelek mateřské školy a učitelů základní školy.
Lenka KYSILKOVÁ -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Problémy s výslovností v ruském jazyce u žáků základní školy (na příkladu Základní školy Letovice)
Michaela Boháčová -
Bezpečnostní audit školy - analýza bezpečnosti vybrané základní školy
Adéla Kapounová -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Profesní portfolio začínajícího učitele chemie se zaměřením na učivo 9. ročníku ZŠ.
Kateřina Kratochvílová