Marketingová strategie společnosti IZOSTAV Industry – Bc. Kateřina Málková
Bc. Kateřina Málková
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti IZOSTAV Industry
Marketing Strategy of company IZOSTAV Industry
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti IZOSTAV Industry s.r.o. se sídlem v Rudě nad Moravou. Společnost se zabývá antikorozní a protipožární ochranou ocelových konstrukcí a působí na trhu stavebnictví. Z tohoto důvodu se práce zaměřuje na průmyslový trh (business-to-business, B2B). K vytvoření podkladů pro doporučení jsou zpracovány analýzy vnějšího a vnitřního prostředí …víceAbstract:
This diploma thesis deals with marketing strategy of IZOSTAV Industry s.r.o. based in Ruda nad Moravou. The company is engaged in anticorrosive and fire protection of steel structures and works on the construction market. For this reason, the work focuses on the industrial market (business-to-business, B2B). Analyzes of external and internal environment are elaborated to create the basis for recommendation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Level of construction industry in the Czech Republic, Austria, and the EU
Michaela Hanáková -
Strategie rozvoje malého podniku
Ludmila Kratochvílová -
Strategie rozvoje pro vybrané podnikatelské subjekty ve stavebnictví
Hana Králová -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Využívání emocí v marketingové komunikaci
Dana Madžarová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků
Marečková Marečková
Název
Vložil
Vloženo
Práva