Komplexní marketingová (nebo komunikační) strategie podniku (nebo produktu) – Ing. Pavlína Fousová
Ing. Pavlína Fousová
Bakalářská práce
Komplexní marketingová (nebo komunikační) strategie podniku (nebo produktu)
Complex marketing (or commnication) strategy of company (or product)
Anotace:
Tato práce především pojednává o komunikační strategii společnosti Danone a.s. a jejích produktů, s využitím marketingové a komunikační analýzy těchto produktů. První část práce obsahuje definici marketingu, základní a hlavní prvky marketingu, která se především zaměřují na produkt a dalšími tématy, která souvisí se strategickým marketingem výrobku a společnosti a jsou nezbytná pro určení a vyhodnocení …víceAbstract:
This work primarily deals with the communication strategy of Danone and its products, with the use of marketing and communication analysis of these products. The first part of the work contains a definition of marketing, the basic and main elements of marketing, which primarily focus on the product and other themes associated with the strategic marketing of the product and the company, and are necessary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zq68v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Martina Sedláková
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta