Marketingová komunikace ve vybraném podniku – Bc. Michaela Ho
Bc. Michaela Ho
Diplomová práce
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Marketing communication in selected company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá charakteristikou marketingové komunikace ve vybraném podniku. Cílem této diplomové práce je analyzovat jednotlivé marketingové a komunikační nástroje podniku HC VERVA Litvínov, a.s., jejich efektivitu a následně navrhnout zlepšení v rámci komunikačního mixu, které může podnik HC VERVA implementovat do svého budoucího strategického plánování. Teoretická část se zabývá …víceAbstract:
This thesis deals with the characteristics of marketing communication in a selected company. The aim of this diploma thesis is to analyze individual marketing and communication tools of the company HC VERVA Litvínov, a.s. The theoretical part deals with STP method and communication mix, individual communication tools, brand building and measurement of communication efficiency. The practical part includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/iwa5r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Měření efektivity marketingu pomocí dashboardů
Michaela Eliášová -
Měření efektivity propagace destinačního marketingu
Sabina Havránková -
Efektivita in-store marketingu
Gabriela Turková -
Analýza využití sociálních sítí v marketingu hotelu
Hanna Volosovych -
Měření účinnosti jednotlivých nástrojů internetového marketingu
Anna Králová -
Porovnání efektivity jednotlivých nástrojů komunikačního mixu vybrané společnosti v rámci konkurence
Aneta Plecová -
Uplatnění nástrojů sociálního marketingu u poskytovatelů sociálních služeb
Adéla KAISEROVÁ -
Vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
Anastasiya Ordina