Bc. Eva Hlavatá

Master's thesis

Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace

Proposal and evaluation of marketing campaign of company Yamaha Motor Europe N.V. using integrated marketing communication tools
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá aktivitami spojenými s vytvořením marketingového plánu a marketingové kampaně. V teoretické části jsou popsány jednotlivé kroky správného marketingového plánování a představeny nástroje marketingové komunikace. V praktické části je představen marketingový plán společnosti Yamaha Motor Europe N.V. a je navržena marketingová kampaň, díky které má společnost dosáhnout předem …more
Abstract:
This thesis deals with activities which are related with creation of a marketing plan and marketing campaign. The theoretical part describes single steps of proper marketing planning and presents marketing communication tools. In the practical part, the marketing plan of Yamaha Motor Europe N.V. is introduced and the marketing campaign through which the company should achieve predetermined objectives …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní