Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace – Bc. Eva Hlavatá
Bc. Eva Hlavatá
Master's thesis
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Proposal and evaluation of marketing campaign of company Yamaha Motor Europe N.V. using integrated marketing communication tools
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá aktivitami spojenými s vytvořením marketingového plánu a marketingové kampaně. V teoretické části jsou popsány jednotlivé kroky správného marketingového plánování a představeny nástroje marketingové komunikace. V praktické části je představen marketingový plán společnosti Yamaha Motor Europe N.V. a je navržena marketingová kampaň, díky které má společnost dosáhnout předem …moreAbstract:
This thesis deals with activities which are related with creation of a marketing plan and marketing campaign. The theoretical part describes single steps of proper marketing planning and presents marketing communication tools. In the practical part, the marketing plan of Yamaha Motor Europe N.V. is introduced and the marketing campaign through which the company should achieve predetermined objectives …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gungz/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HLAVATÁ, Eva. \textit{Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/pnxa0c/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček