Bc. Eva Hlavatá

Diplomová práce

Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace

Proposal and evaluation of marketing campaign of company Yamaha Motor Europe N.V. using integrated marketing communication tools
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá aktivitami spojenými s vytvořením marketingového plánu a marketingové kampaně. V teoretické části jsou popsány jednotlivé kroky správného marketingového plánování a představeny nástroje marketingové komunikace. V praktické části je představen marketingový plán společnosti Yamaha Motor Europe N.V. a je navržena marketingová kampaň, díky které má společnost dosáhnout předem …více
Abstract:
This thesis deals with activities which are related with creation of a marketing plan and marketing campaign. The theoretical part describes single steps of proper marketing planning and presents marketing communication tools. In the practical part, the marketing plan of Yamaha Motor Europe N.V. is introduced and the marketing campaign through which the company should achieve predetermined objectives …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní