Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace – Bc. Eva Hlavatá
Bc. Eva Hlavatá
Diplomová práce
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Proposal and evaluation of marketing campaign of company Yamaha Motor Europe N.V. using integrated marketing communication tools
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá aktivitami spojenými s vytvořením marketingového plánu a marketingové kampaně. V teoretické části jsou popsány jednotlivé kroky správného marketingového plánování a představeny nástroje marketingové komunikace. V praktické části je představen marketingový plán společnosti Yamaha Motor Europe N.V. a je navržena marketingová kampaň, díky které má společnost dosáhnout předem …víceAbstract:
This thesis deals with activities which are related with creation of a marketing plan and marketing campaign. The theoretical part describes single steps of proper marketing planning and presents marketing communication tools. In the practical part, the marketing plan of Yamaha Motor Europe N.V. is introduced and the marketing campaign through which the company should achieve predetermined objectives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gungz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLAVATÁ, Eva. \textit{Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/pnxa0c/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček