Bc. Anastasia Zakharchenko

Bakalářská práce

Konfrontační reklama v konkurenčním boji

The Competitive Advertising
Anotace:
Bakalářská práce se bude zabývat zejména problematikou tzv. konfrontační reklamy a její roli v integrované marketingové komunikaci. Oborovým teoretickým rámcem bude samozřejmě obor marketing, marketingová komunikace a pak v jeho rámci teoretické zkoumání problematiky spojené s nástrojem reklama, jejími prostředky a techniky. Cílem práce tedy bude jednak obecně popsat, co to je tzv. konfrontační reklama …více
Abstract:
First of all, in the present bachelor thesis the competitive advertising issue will be studied, together with its role in integrated marketing communication. The theoretical limits to the work are, as stated, the mere marketing studies, marketing communications etc., but limited to the framework of theoretical studies of advertising matters, types and tools thereof. The aim of the present thesis is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní