Konfrontační reklama v konkurenčním boji – Bc. Anastasia Zakharchenko
Bc. Anastasia Zakharchenko
Bakalářská práce
Konfrontační reklama v konkurenčním boji
The Competitive Advertising
Anotace:
Bakalářská práce se bude zabývat zejména problematikou tzv. konfrontační reklamy a její roli v integrované marketingové komunikaci. Oborovým teoretickým rámcem bude samozřejmě obor marketing, marketingová komunikace a pak v jeho rámci teoretické zkoumání problematiky spojené s nástrojem reklama, jejími prostředky a techniky. Cílem práce tedy bude jednak obecně popsat, co to je tzv. konfrontační reklama …víceAbstract:
First of all, in the present bachelor thesis the competitive advertising issue will be studied, together with its role in integrated marketing communication. The theoretical limits to the work are, as stated, the mere marketing studies, marketing communications etc., but limited to the framework of theoretical studies of advertising matters, types and tools thereof. The aim of the present thesis is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/eaubd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Modernizace právních nástrojů pro boj s kartelovými dohodami
Kamil Nejezchleb