Klima školní třídy prvních ročníků střední odborné školy po distančním vyučování – covid–19. – Mgr. Helena Zelníčková
Mgr. Helena Zelníčková
Advanced ('rigorózní') thesis
Klima školní třídy prvních ročníků střední odborné školy po distančním vyučování – covid–19.
The Classroom Climate of the First Years of Secondary Vocational School after Distance Learning – covid–19.
Anotácia:
Rigorózní práce řeší problematiku klimatu školní třídy prvních ročníků vybrané střední školy po pandemii covid–19 ve školním roce 2021/2022. V teoretické části práce je řešeno klima školní třídy s ohledem na skupinovou dynamiku a na pedago-gickou interakci mezi učiteli a žákem. Rigorózní práce řeší klima školní třídy prvních ročníků vybrané střední školy po pandemii covid–19. Hlavním cílem teoretické …viacAbstract:
The rigorous thesis addresses the issue of the climate of the school class of the first years of a selected high school after the covid–19 pandemic in the school year 2021/2022. The theoretical part of the thesis addresses the climate of the school classroom with respect to group dynamics and the pedagogical interaction between teacher and student. The rigorous work addresses the climate of the school …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kg4cz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2023
- Oponent: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D., doc. PaedDr. Ing. Lucia Krištofiaková, PhD.,ING-PAED IGIP
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationAdvanced ('rigorózní řízení') programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Teacher Training of Specialized Subjects
Práce na příbuzné téma
-
Kahoot! - a case study of retention, engagement, and classroom dynamics at a secondary vocational school
Pavla Sassmannová -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
The Use of Dictionaries in Foreign Language Teaching at the Secondary Vocational School
Barbora Mitášová -
Problems in Teaching Foreign Languages at Secondary Vocational School
Barbora Burianová -
Modifying English Language Teaching at Secondary Vocational School to Increase Students' Motivation
Blanka Vaňková -
Financování příspěvkových organizací - Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Krnov, příspěvková organizace a Střední odborná škola dopravy a cestovního ruchu, Krnov, příspěvková organizace
Martina Špirytová -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Střední odborná škola a učiliště v 80. letech 20. století pohledem tehdejších studentů
Zuzana Grulichová