Ochutnávky v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje – Mgr. Lucie LIPOVSKÁ
Mgr. Lucie LIPOVSKÁ
Bachelor's thesis
Ochutnávky v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje
Tasting in hypermarkets and supermarkets as the form of sales promotion
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na ochutnávky v hypermarketech a supermar-ketech jako formu podpory prodeje. Zabývá se a osvětluje teorii marketingových komuni-kací, které popisuje jako kroky předcházející ochutnávce. Dále se zabývá analýzou růz-ných forem podpory prodeje a zhodnocením těchto forem a ochutnávky samotné. V práci je podrobně rozveden příklad konkrétní ochutnávky, jehož analýza podává …moreAbstract:
In my graduation work I examine the questions of tasting in hypermarkets and su-permarkets as the form of sales promotion. I analysis various types of sales promotion. The subject of this thesis is to evaluate these forms of sales promotion. Analysis of con-crete tasting shows picture about its efficiency.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Accessible from:: 15. 5. 2006
Identifier:
2632
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LIPOVSKÁ, Lucie. \textit{Ochutnávky v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/ppiw8b/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LIPOVSKÁ, Lucie. Ochutnávky v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček