Zavedení nového produktu CK Fantasy Travel, s. r. o. – Ing. Jaroslav Švec
Ing. Jaroslav Švec
Diplomová práce
Zavedení nového produktu CK Fantasy Travel, s. r. o.
The Introduction of the new product of CK Fantasy Travel s. r. o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zavedením nového produktu ve vybraném podniku. Pro zpracování diplomové práce byla vybrána cestovní kancelář Fantasy Travel s.r.o., která plánuje pro letní sezónu 2014 vhodně rozšířit stávající nabídku o nový produkt (v souvislosti s produktem bude myšlena nová destinace a s ní spojené zájezdy)a dále o tomto produktu vhodně informovat potenciální zákazníky. Cílem diplomové …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on installation new product into chosen company. Travel agency Fantasy Travel s.r.o. which is planning to extend present offer with new product (it's new destination and its tours in this situation) and inform customers about new product was chosen for processing this thesis. Goal of the diploma thesis is helping marketing research to get information leading to extended …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zveřejnit od: 3. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Iveta Honzáková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Švec, Jaroslav. Zavedení nového produktu CK Fantasy Travel, s. r. o.. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková