Návrh komunikačního plánu servisních služeb společnosti PENTO, s.r.o. – Kateřina KOLÁŘÍKOVÁ
Kateřina KOLÁŘÍKOVÁ
Bakalářská práce
Návrh komunikačního plánu servisních služeb společnosti PENTO, s.r.o.
The Proposal of Communication Plan of Service in PENTO, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce bude obsahovat návrh komunikačního plánu pro vybranou činnost společnosti PENTO, s.r.o. V teoretické části bude krátké seznámení s pojmy marketing, komunikační plán, strategická analýza a marketingový výzkum. V praktické části bude provedena analýza současného stavu podniku pomocí některých ekonomických analýz. Nejprve bude v těchto částech provedena SWOT analýza a rozbor konkurence …víceAbstract:
Bachelor work will include the proposal of communication activities of selected activities of company PENTO, s.r.o. In the theoretical part will be introduced with important terms such as marketing, communication plan, strategy analysis and marketing research. The current status of business with some economic analyses will be analyzed in the practical part. First of all the SWOT analysis and analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLÁŘÍKOVÁ, Kateřina. \textit{Návrh komunikačního plánu servisních služeb společnosti PENTO, s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/ppo0om/.
Jak správně citovat práci
KOLÁŘÍKOVÁ, Kateřina. Návrh komunikačního plánu servisních služeb společnosti PENTO, s.r.o.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková