CRM a jeho uplatnenie vo vybranej banke – Bc. Marek Homza
Bc. Marek Homza
Bachelor's thesis
CRM a jeho uplatnenie vo vybranej banke
CRM and its application in a Selected Bank
Abstract:
Bachelor thesis deals with customer relationship management in the Slovenská sporiteľňa, a. s., which is the largest commercial bank in Slovakia. The aim of the thesis, according to theoretical knowledge of modern marketing, is to analyze and evaluate the application of CRM in the Slovenská sporiteľňa, a. s., and suggest some improvements. The thesis consists of three chapters, theoretical, analytical …viacAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá riadením vzťahov so zákazníkmi v Slovenskej sporiteľne, a. s., ktorá je najväčšou komerčnou bankou na Slovensku. Predmetom bakalárskej práce je na základe teoretických poznatkov moderného marketingu analyzovať a zhodnotiť uplatnenie CRM v Slovenskej sporiteľni, a. s. a navrhnúť jeho skvalitnenie. Táto práca má tri kapitoly, teoretickú, analytickú a návrhovú. Prvá kapitola …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/hzxkg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedúci: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane