Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior – Ing. Suraj Gupta
Ing. Suraj Gupta
Diplomová práce
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Anotace:
This thesis will investigate the use of Cellulographics, a behavioral categorization of smartphone users, to better understand online grocery buying behavior. Approach/Design: The research will start with a literature review on Cellulographics and its application in the field of online grocery purchasing behavior from various research databases and academic sources. Based on the same a model will be …víceAbstract:
This thesis will investigate the use of Cellulographics, a behavioral categorization of smartphone users, to better understand online grocery buying behavior. Approach/Design: The research will start with a literature review on Cellulographics and its application in the field of online grocery purchasing behavior from various research databases and academic sources. Based on the same a model will be …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pp93z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: Ph.D. Prateek Kalia
- Oponent: Ph.D. Olga Prygara
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová -
Grocery shopping in the post pandemic era: A study in the Czech Republic
Alejandra Vélez Taborda -
Preference zákazníků při nakupování potravin online v komparaci s nakupováním potravin v obchodě ve Středočeském kraji
Petra Otradovská -
Online nakupování potravin na českém trhu
Nella FIKERLOVÁ -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
Gender Aspects in Marketing Strategies
Mariia Kabanova -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň