Petr Volf
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vysoké školy
Marketing communication in higher education
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je „Marketingová komunikace vysoké školy“. Teoretickým základem práce je vymezení marketingu obecně. Následně pak i v souvislosti s vysokou školou, kde je kladen větší důraz na marketingovou komunikaci vysoké školy. Praktická část je rozdělena do tří podkapitol. První část pojednává o tom, jak fakulty komunikují s uchazeči před začátkem hledání informací. Zde jsou také …víceAbstract:
The subject of this bachelor’s thesis is “Marketing communication in higher education”. The theoretical basis of the thesis is a definition of the term marketing. There is also an emphasis on marketing communication in the context of university/college. The practical part is divided into three subchapters. The first one focuses on the communication with the study applicants before they start searching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8562
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses pq7edj pq7edj/4
2. 6. 2016