Bc. Tereza Slámová
Master's thesis
Přínosy a výzvy tandemové výuky v praxi
Benefits and Challenges of Tandem Teaching in Practice
Abstract:
Diplomová práce se zabývá fenoménem tandemové výuky v kontextu českého vzdělávacího systému. Cílem práce je prozkoumat, jaký přínos může tandemová výuka nabídnout pro rozvoj inkluzivního vzdělávání a jak je tento vzdělávací přístup aplikován a vnímán v praxi. Teoretická část práce definuje koncept tandemové výuky, představuje různé modely její realizace a zabývá se otázkami implementace, financování …moreAbstract:
The thesis deals with the phenomenon of tandem teaching in the context of the Czech educational system. The goal of the work is to explore the contribution that tandem teaching can offer for the development of inclusive education and how this educational approach is applied and perceived in practice. The theoretical part of the thesis defines the concept of tandem teaching, presents various models …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ibz8f/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Tereza Škubalová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Tomáš Kohoutek, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Lower Secondary School Teacher Training in Czech Language and Literature / Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Tandemová výuka jako forma podpory začínajících učitelů na prvním stupni základní školy
Eliška Vlčková