Využití metody STP pro integraci komunikační politiky firmy působící ve specifickém marketingovém prostředí – Pavel BEZDĚK
Pavel BEZDĚK
Bachelor's thesis
Využití metody STP pro integraci komunikační politiky firmy působící ve specifickém marketingovém prostředí
Usage of STP method for communication policy integration of company in specific marketing environment
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je provedení STP analýzy pro firmu působící ve specifickém marketingovém prostředí za účelem integrace komunikační politiky firmy. Práce je vypracována z důvodu nejednotných a chybných firemních postupů při získávání zákazníků a cílem je jejich sjednocení. V teoretické části byla vypracována analýza marketingového prostředí a STP analýza. Dále jsou definovány základní charakteristiky …viacAbstract:
The topic of this bachelor thesis is implementation of STP analysis for company operating in specific marketing environment in order to integrate communication policy of the company. Thesis is designed because of contrusting and mistaken procedure in obtaining customers with the aim to integrate (unify) them. Theoretic part includes STP analysis and analysis of marketing environment. There are also …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor:
11776
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BEZDĚK, Pavel. \textit{Využití metody STP pro integraci komunikační politiky firmy působící ve specifickém marketingovém prostředí}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/praa35/.
Jak správně citovat práci
BEZDĚK, Pavel. Využití metody STP pro integraci komunikační politiky firmy působící ve specifickém marketingovém prostředí. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 05. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové komunikační kampaně pro 29. ročník festivalu Regiony
Barbora Johanidesová -
Marketingove komunikace spolecnosti DCT Czech s.r.o. v online prostredi
Lukáš Toman -
Moderní komunikační nástroje v prostředí základní školy
Kamil Zlatohlávek -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Návrh komunikační strategie pro vybraný autobazar v ČR
Josef Steinz -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Tvorba marketingového mixu pro výrobek šetrný k životnímu prostředí
Klára Vosáhlová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová