Aplikace aktuálních trendů online marketingu na internetový obchod – Tomáš Janků
Tomáš Janků
Diplomová práce
Aplikace aktuálních trendů online marketingu na internetový obchod
Implementation of the Current Online Marketing Trends in Online Shop
Anotace:
Cílem práce je aplikace vybraných aktuálních trendů online marketingu na internetový obchod. Součástí řešení práce za účelem dosažení cílů bylo představení teoretických základů souvisejících s problematikou online marketingu, analýza současného stavu internetového obchodu z pohledu aktuálních nástrojů online marketingu a samotná aplikace vybraných trendů online marketingu, které byly v práci představeny …víceAbstract:
The aim of this thesis is implementation of current trends in online marketing on the internet shop. In order to achieve the objectives, the thesis encompasses introduction of theoretical foundations related to the issues of online marketing, analysis of the current e-shop state from the perspective of current online marketing tools and application of selected online marketing trends that have been …víceKlíčová slova
online marketing internet internetový obchod sociální média e-mail marketing microstite SEO UX SII VŠB EKF
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113429
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: Martin Pochyla
- Oponent: Štěpán Randýsek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Systémové inženýrství a informatika
Práce na příbuzné téma
-
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
Využití personalizace v e-mail marketingové komunikaci internetového obchodu MALL.CZ
Monika Marešová -
E-mailingová kampaň internetového obchodu Actisport.cz
Jakub Ptošek -
Automatizace e-mailingu internetového obchodu
Jakub Ptošek -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková