Michael Šimon

Diplomová práce

Marketingové nástroje festivalu United Islands a reálné dopady jejich použití

Marketing tools of the United Islands festival and real impacts of their use
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Marketingové nástroje festivalu United Islands a reálné dopady jejich použití" se věnuje marketingovým nástrojům využitelným k propagaci hudebních produkcí a ukazuje je na příkladu festivalu United Islands. Cílem práce je okrajově představit specifika pořádání hudebních akcí ve venkovních prostorech, dále detailně popsat marketingové nástroje sloužící k jejich propagaci a …více
Abstract:
This diploma thesis, entitled "Marketing tools of the United Islands festival and real impacts of their use" is focused on the marketing tools suitable for marketing of musical production and is based on example of the United Islands festival. The goal of this thesis is to marginally present specifications of musical open air productions, to present in detail marketing tools used for promotion of these …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
  • Vedoucí: Václav Riedlbauch
  • Oponent: Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44333