Mediální plánování a jeho využití v komerčních komunikacích – Martina Novotná
Martina Novotná
Master's thesis
Mediální plánování a jeho využití v komerčních komunikacích
Media planning and its use in commercial communication
Abstract:
Média a jejich dělení Vývoj a účinnost médií Mediální thr Výzkumy a ukazatele Plánování Situační analýza,cíle strategie Plán Mediální plán pro kampan společnosti McDonaldAbstract:
Media and media types, development and efficiency of media, media market, media researches and indicators, media planning, situation analyze,objectives, strategies, media plan for campaign of McDonald
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 11. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8851
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2009
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Lenka Blodigová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8851
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Viral marketing - Campaign planning and implementation
Vladimir Shpilkin -
Mediální plánování a programatický nákup reklamy
Iveta Plachká -
Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě
Jiří Falatek -
Plánování online marketingové komunikační kampaně
Lukáš Cikánek -
Plánování reklamní kampaně marketingové firmy
Petra Rybárová -
Brexit: The Portrayal of Political Campaigns in the Media
Nicolas Lucassen -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
The Public and the Media in the U.S. Presidential Campaigns
Zuzana Pištěková