Martina Novotná

Master's thesis

Mediální plánování a jeho využití v komerčních komunikacích

Media planning and its use in commercial communication
Abstract:
Média a jejich dělení Vývoj a účinnost médií Mediální thr Výzkumy a ukazatele Plánování Situační analýza,cíle strategie Plán Mediální plán pro kampan společnosti McDonald
Abstract:
Media and media types, development and efficiency of media, media market, media researches and indicators, media planning, situation analyze,objectives, strategies, media plan for campaign of McDonald
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 11. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 1. 2009
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Lenka Blodigová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/8851