Postoj generace Y a Z k vybraným možnostem investování – Jaroslav JURNÍK
Jaroslav JURNÍK
Bachelor's thesis
Postoj generace Y a Z k vybraným možnostem investování
The attitude of Generation Y and Z towards investment opportunities
Abstract:
Cílem práce je zjistit postoj generace Y a Z v České republice k vybraným možnostem investování, konkrétně k akciím, nemovitostem a kryptoměnám. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Základem práce je teoretická část, která definuje pojem postoj, jeho složky, generace Y a Z, základní pojmy v oblasti investic, investiční možnosti a aktuální stav poznání. V praktické části je provedena …moreAbstract:
The aim of the study is to determine the attitude of Generation Y and Z in the Czech Republic towards selected investment options, specifically towards stocks, real estate and cryptocurrencies. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part of the thesis defines the concept of attitude, its components, generation Y and Z, basic concepts in the field of investment, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ondřej Kročil, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JURNÍK, Jaroslav. Postoj generace Y a Z k vybraným možnostem investování. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Economic and Managerial Studies / Economic and Managerial Studies
Theses on a related topic
-
Komparace požadavků generace X a generace Z na pracovní místa
Aneta Chalupová -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
Veronika Voňková -
Spotřebitelé Generace Z a smart maloobchod v České republice: společenské a ekonomické výzvy
Karolína Urbanovská -
Využívání sociálních sítí u generace Z
Tereza Pochylá -
Využívání sociálních sítí u generace Z
Dominika Mrkvičková -
Motivace generace X a Y ve firmě ADP Česká republika, a. s.
Adam Karas
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights