Bc. Pavla Pánková

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu

Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu. Pro tuto analýzu byl vybrán podnik Agromechanika Lhenice v.o.s. zabývající se výrobou a prodejem tepelné techniky. Pro splnění stanoveného cíle této práce je třeba provést, ve výše uvedeném podniku, analýzu využívaných nástrojů marketingového, ale i komunikačního mixu. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, a to z teoreticko …více
Abstract:
The aim of this work is to perform a marketing mix analysis at a chosen entity. Agromechanika Lhenice v.o.s., a company engaged in the production and sales of thermal technology, was chosen for this analysis. In order to meet the aim of this work, it is necessary to perform an analysis of both marketing and communication mix tools at the aforementioned company. The work consists of two parts - the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2016
  • Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Irena Čihovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích