Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu – Bc. Pavla Pánková
Bc. Pavla Pánková
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu. Pro tuto analýzu byl vybrán podnik Agromechanika Lhenice v.o.s. zabývající se výrobou a prodejem tepelné techniky. Pro splnění stanoveného cíle této práce je třeba provést, ve výše uvedeném podniku, analýzu využívaných nástrojů marketingového, ale i komunikačního mixu. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, a to z teoreticko …víceAbstract:
The aim of this work is to perform a marketing mix analysis at a chosen entity. Agromechanika Lhenice v.o.s., a company engaged in the production and sales of thermal technology, was chosen for this analysis. In order to meet the aim of this work, it is necessary to perform an analysis of both marketing and communication mix tools at the aforementioned company. The work consists of two parts - the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/xca3z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2016
- Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Oponent: Ing. Irena Čihovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor