Influencer marketing a cílový zákazník firmy ulivilu s. r. o. – Romana Klimentová
Romana Klimentová
Bachelor's thesis
Influencer marketing a cílový zákazník firmy ulivilu s. r. o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje influencer marketingu a influencerům jako takovým. V teoretické části je popsáno téma influencer marketing, jeho cíle a nástroje, dále je definován pojem influencer marketing, ke kterému práce přistupuje z různých hledisek. Další kapitolu tvoří zákazník a jeho segmentace. Praktická část se zabývá průzkumem, si klade za cíl zjistit postoj uživatelů sociálních sítí k …moreAbstract:
This bachelor thesis is dedicated to influencer marketing and influencers as such. The theoretical part describes the topic of influencer marketing, its goals, and tools, then defines the concept of influencer marketing, which the thesis approaches from different perspectives. The next chapter consists of the customer and its segmentation. The practical part deals with a survey, aims to find out the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLIMENTOVÁ, Romana. \textit{Influencer marketing a cílový zákazník firmy ulivilu s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Available from: https://theses.cz/id/psn5qs/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Dávid Stirber -
Sociální sítě a sociální kapitál
Petr Lebeda -
Využití Drupal Commons v praxi: sociální podnikání a sociální sítě
Matej Sabo -
Internetove socialni site a jejich vyuziti v oblasti marketingu
Jiří Tabáček