Bc. Alena Rynešová

Diplomová práce

Vliv komunikace na pozitivní vnímání značky

The influence of communication on the positive perception of brands
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem se rozhodla zkoumat, do jaké míry spotřebitel ovlivňuje značku. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. Diplomová práce má odpovědět zejména na předem dané hypotézy. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části diplomové práce zpracuji odbornou literaturu z oblasti marketingové komunikace, nastíním současný stav, ve kterém se komunikační …více
Abstract:
In my diploma work I have decided to investigate into which extent the consumer influences the label. Work is divided in tow parts, which is the theory part and practical part. Diploma work should answer especially in advance given hypothesis. Diploma work composes from two parts. Within theory part of my diploma work I will elaborate technical literature from the marketing communication sphere, I …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: Ing. Renata Chudáčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní