Žáci třetího ročníku ZŠ jako tvůrci akčního umění – Denisa Kovačovičová
Denisa Kovačovičová
Diplomová práce
Žáci třetího ročníku ZŠ jako tvůrci akčního umění
Pupils of the Third Year of Elementary School as Creators of an Action Art
Anotace:
Diplomová práce se zabývá akčním uměním, kde jsou tvůrci žáci třetího ročníku. Využívá vyjádření pocitů a nálad žáků na základě příhodné motivace, zapojení jejich nitra, a to vše pomocí akčního umění. Diplomová práce byla vytvořena v rámci jedné třídy prvního stupně. Teoretická část vysvětluje abstraktní a akční umění, dále jeho výrazové prostředky, význam barvy, charakteristiku využitých výtvarných …víceAbstract:
The dissertation deals with action creation where pupils from the third grade are themselves creators. It takes use of feelings and moods of the pupils it uses relevant suitable motivation, involves their inner selves and everything with the aid of action art. The dissertation was created within one class of an elementary school. The theoretical part explains abstract and action art as well as its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Pechová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kovačovičová, Denisa. Žáci třetího ročníku ZŠ jako tvůrci akčního umění. Liberec, 2018. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
VÝTVARNÁ VÝCHOVA V PODMÍNKÁCH MALOTŘÍDNÍ ŠKOLY (Krkonošská základní a mateřská škola Vítkovice)
Kateřina PŠENIČKOVÁ -
Analýza výtvarných technik na základě aplikace vzdělávacího obsahu oboru Výtvarná výchova na základní škole speciální
Veronika Jirková -
Možnosti rozvoje grafomotoriky v rámci předmětu výtvarná výchova na 1. stupni základní školy
Anna POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva