Valeriia Onishchenko

Bakalářská práce

Marketingový výzkum jako prostředek ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu

Marketing research as a means to increase the competitiveness of a hotel
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití marketingového výzkumu jako prostředku ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu. Teoretická část práce se věnuje popisu marketingu a marketingového výzkumu, jeho fází a metod, které jsou k jeho provedení potřebné. Dále jsou zde vysvětleny pojmy SWOT a PEST analýza a jejich využití v praxi. Praktická část práce se zabývá průzkumem současného hotelového trhu …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the use of marketing research as a means to increase the competitiveness of a hotel. The theoretical part of the thesis describes marketing and marketing research, its stages and methods necessary for its implementation. Additionally, the terms SWOT and PEST analysis and their practical application are explained. The practical part of the thesis deals with the research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Zdenka Petrů
  • Oponent: Kristina Skrebková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89267