Bc. Filip Mráz

Bachelor's thesis

Nové trendy marketingu vzdělávacích institucích

New Trends in marketing of educational Institutions
Abstract:
Cílem této práce je provést marketingový průzkum a jeho prostřednictvím zjistit, jak působí marketingová komunikace Vysoké školy finanční a správní na veřejnost a současně ho porovnat s výsledky dotazníků zaměřujícího se na studenty vybrané školy. Zvolený cíl jsem řešil pomocí průzkumu veřejnosti, která nezná školu z pohledu studenta, tak i pomocí výsledků dotazníků zaměřeného na studenty Vysoké školy …more
Abstract:
The aim of this work is to conduct marketing research and to find out how the marketing communication of University financial and administrative works in public and at the same time to compare the results of questionnaires focusing at students of this school. According to based on the results of marketing research we are recommend possible marketing activities to improve. I have solved the chosen target …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Veronika Machowská, MBA
  • Reader: PhDr. Jaroslav Jančík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní