Nové trendy marketingu vzdělávacích institucích – Bc. Filip Mráz
Bc. Filip Mráz
Bachelor's thesis
Nové trendy marketingu vzdělávacích institucích
New Trends in marketing of educational Institutions
Abstract:
Cílem této práce je provést marketingový průzkum a jeho prostřednictvím zjistit, jak působí marketingová komunikace Vysoké školy finanční a správní na veřejnost a současně ho porovnat s výsledky dotazníků zaměřujícího se na studenty vybrané školy. Zvolený cíl jsem řešil pomocí průzkumu veřejnosti, která nezná školu z pohledu studenta, tak i pomocí výsledků dotazníků zaměřeného na studenty Vysoké školy …moreAbstract:
The aim of this work is to conduct marketing research and to find out how the marketing communication of University financial and administrative works in public and at the same time to compare the results of questionnaires focusing at students of this school. According to based on the results of marketing research we are recommend possible marketing activities to improve. I have solved the chosen target …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/o45ud/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Veronika Machowská, MBA
- Reader: PhDr. Jaroslav Jančík
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová